Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(94)
ebookpoint BIBLIO
(17)
Forma i typ
Książki
(92)
Poradniki i przewodniki
(53)
E-booki
(17)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Audiobooki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(98)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(14)
Wypożyczalnia Gorlice
(5)
Czytelnia Gorlice
(1)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(67)
Wypożyczalnia Limanowa
(11)
Wypożyczalnia Rabka
(1)
Wypożyczalnia Zakopane
(7)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
(1)
Autor
Witkowska Magda
(14)
Lipa Michał
(9)
Tracy Brian (1944- )
(8)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(6)
Malcherek Monika
(6)
Sałbut Bartosz
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(4)
Gasper Dorota
(4)
Buckingham Marcus
(3)
Doroba Anita
(3)
Heath Chip
(3)
Heath Dan
(3)
Jóźwik Karolina
(3)
Samson-Banasik Aleksandra
(3)
Sarnacka-Smith Anna
(3)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Amen Daniel G. (1954- )
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Bucki Piotr
(2)
Burchard Brendon
(2)
Duke Annie
(2)
Gardner Howard
(2)
Hawn Goldie (1945- )
(2)
Holden Wendy (1965- )
(2)
Horoch Andrzej
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Korpanty Jerzy
(2)
Maxwell John C. (1947- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sabak Joanna
(2)
Sand Ilse
(2)
Skrobiszewska Anna
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Strumińska Dorota
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Tracy Brian
(2)
Acuff Jonathan
(1)
Amen Daniel G
(1)
Amen Tana (1968- )
(1)
Andresen Katya (1967- )
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Berger Jonah
(1)
Białek Maja
(1)
Bilińska Ewa M. (1962- )
(1)
Bilińska Ewa M. Tłumaczenie (1962- )
(1)
Blanchard Kenneth H
(1)
Borowiec Piotr
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Brinkman Rick
(1)
Brooks David (1961- )
(1)
Brown Brené
(1)
Catmull Edwin E
(1)
Catt Hilton
(1)
Chandler M. Tamra
(1)
Chmura Joanna (psycholog)
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cleare Anita
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Derry Simon
(1)
Dodd Pamela
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dumińska Katarzyna
(1)
Edwards Jim
(1)
Edwards Vanessa van
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Ferriss Timothy (1977- )
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Fox Jenifer
(1)
Friedman Stewart D
(1)
Gerber Michael E. (1936- )
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Glinka Dorota
(1)
Goggins Aidan
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Grealish Laura Dowling
(1)
Green Christopher
(1)
Głatki Michał
(1)
Hagan Margaret (1981- )
(1)
Harper-Smith Patrick
(1)
Helgesen Sally
(1)
Hensel Witold
(1)
Hillman James
(1)
Hillman James (1926-2011)
(1)
Hodges Phil
(1)
Horn Sam
(1)
Johnson Spencer
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kelley David
(1)
Kelley David (1951- )
(1)
Kelley Tom (1955- )
(1)
Kirschner Rick
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(43)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(110)
Szwecja
(1)
Język
polski
(110)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Młodzież
(3)
Rodzice
(3)
14-17 lat
(2)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży, sprzedawcy
(1)
Opiekunowie
(1)
Pracownicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Sukces
(15)
Samorealizacja
(10)
Przywództwo
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Praca
(6)
Zarządzanie
(6)
Osobowość
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Higiena psychiczna
(4)
Kariera
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Komunikacja werbalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Motywacja
(4)
Motywacja pracy
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Twórczość
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Zdrowe odżywianie
(4)
Autopsychoterapia
(3)
Charakter
(3)
Dziecko
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kreatywność
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Optymizm
(3)
Poradniki
(3)
Rozwój osobowości
(3)
Samopoznanie
(3)
Samowychowanie
(3)
Storytelling
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Uczucia
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Zdrowy styl życia
(3)
Decyzje
(2)
Doświadczenie (filozofia)
(2)
Dzieci
(2)
Informacja zwrotna
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Marketing
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Myślenie wizualne
(2)
Mózg
(2)
Niepowodzenie
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Perswazja
(2)
Pewność siebie
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Poradnictwo
(2)
Poradnik
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Strach
(2)
Stres
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Trening umysłu
(2)
Uczenie się
(2)
Umysł
(2)
Uważność
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zdolności
(2)
Archetyp (psychologia)
(1)
Asertywność
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Biznes
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Bogactwo
(1)
Cele życiowe
(1)
Celebryci
(1)
Choroby cywilizacyjne
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Czas
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Człowiek
(1)
Dieta
(1)
Dieta oczyszczająca
(1)
Dieta odchudzająca
(1)
Dietetyka
(1)
Diety
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Doradztwo zawodowe
(1)
Duchowość
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Długowieczność
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Esencjalizm
(1)
Feedback
(1)
Finanse osobiste
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(52)
Poradniki
(9)
Opracowanie
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Książka do wypełniania
(2)
Przepisy kulinarne
(2)
Esej
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(24)
Praca, kariera, pieniądze
(17)
Zarządzanie i marketing
(15)
Psychologia
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Kulinaria
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Religia i duchowość
(1)
111 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cierpisz na „słomiany zapał”? Prześladują cię nieukończone zadania i nieosiągnięte cele? Podobają ci się wszystkie nowe pomysły? Z zaczynaniem nie masz problemu, ale nie potrafisz niczego doprowadzić do końca? Badania dowodzą, że niepowodzeniem kończy się aż 92 procent wszelkich postanowień noworocznych. Wielu ludzi prowadzi życie na krawędzi… Na krawędzi realizacji. Dlaczego? Ponieważ najtrudniejszą przeszkodą na drodze do osiągania celów nie jest lenistwo czy fakt, że się za mało staramy - jest nią perfekcjonizm. Jesteśmy swoimi najostrzejszymi krytykami. Kiedy wydaje nam się, że nie zrobimy czegoś porządnie, wolimy w ogóle tego nie robić. Właśnie dlatego najczęściej rezygnujemy z jakiegoś wyzwania już w pierwszym albo drugim dniu, wtedy, gdy zaczynamy odchodzić od ideału - wtedy, gdy uzyskiwane przez nas wyniki niemal zawsze okazują się gorsze od naszych ambicji.
Jesteś zmęczony wiecznym zaczynaniem i chcesz zacząć wreszcie regularnie kończyć rozpoczęte projekty? Masz dwa wyjścia: możesz dalej robić sobie wyrzuty i starać się bardziej, bo przecież tym razem w końcu ci się uda, albo możesz przeczytać tę książkę i zmienić swoje podejście. Opisywane w tej książce strategie są na pierwszy rzut oka nielogiczne. Warto jednak wiedzieć, że opierają się one na badaniach przeprowadzonych przez uniwersyteckiego pracownika naukowego na kilkusetosobowej próbie. Kto by pomyślał, że zwiększanie frajdy, eliminowanie własnych tajnych zasad czy celowe wykreślanie niektórych aspektów naprawdę działa! Dane nie kłamią. Ludzie, którzy dobrze się bawią, są o 43 procent skuteczniejsi. Wyobraź sobie, że gdy zastosujesz się do tych kilku prostych zasad, możesz być o 43 procent skuteczniejszy w nauce gry na gitarze, przestrzeganiu diety czy prowadzeniu firmy. Tak więc jeśli jesteś gotowy zakończyć sprawy, na których naprawdę ci zależy, z tej książki dowiesz się, jak dokładnie masz to zrobić. Przeczytaj ją i skończ wreszcie to, co zaczynałeś już tyle razy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
W tym przełomowym bestsellerze znajdziesz dowody naukowe na to, jak twój niepokój, depresja, złość, obsesyjność lub impulsywność mogą być związane z funkcjonowaniem określonych struktur w twoim mózgu. Nie jesteś skazany na mózg, z którym się urodziłeś. Oto tylko kilka z zaskakujących – i skutecznych – „recept dla mózgu” neuropsychiatry dr. Daniela Amena, które mogą ci pomóc uzdrowić swój mózg i zmienić życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 34594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
RECEPTY DLA MÓZGU, KTÓRE NAPRAWDĘ DZIAŁAJĄ W tym przełomowym bestsellerze znajdziesz dowody naukowe na to, jak twój niepokój, depresja, złość, obsesyjność lub impulsywność mogą być związane z funkcjonowaniem określonych struktur w twoim mózgu. Nie jesteś skazany na mózg, z którym się urodziłeś. Oto tylko kilka z zaskakujących – i skutecznych – „recept dla mózgu” neuropsychiatry dr. Daniela Amena, które mogą ci pomóc uzdrowić swój mózg i zmienić życie: Aby opanować niepokój i panikę: Ľ Zastosuj proste techniki oddechowe, aby natychmiast uspokoić wewnętrzne wrzenie Aby zwalczyć depresję: Ľ Naucz się, jak likwidować automatyczne negatywne myśli Aby opanować gniew: Ľ Stosuj wskazówki dr. Amena dotyczące diety i dowiedz się, które składniki odżywcze uspokajają złość Aby pokonać impulsywność i nauczyć się koncentracji: Ľ Naucz się całkowitej koncentracji dzięki „Cudowi jednej strony” Aby przestać się obsesyjnie zamartwiać: Ľ „Odblokuj się” dzięki specjalnym ćwiczeniom i naucz się innych technik rozwiązywania problemów. [www.laurum.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71247 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49952 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?
Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Wraz ze swoim zespołem Jonah Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów steps, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, a same wywołują emocje. Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47551 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. "Jednominutowy menedżer" to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków - zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dowiedz się, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym - właścicielom i udziałowcom, pracownikom, odbiorcom i klientom - wygrywać. Książka Zarządzanie przez wartości, napisana w oparciu o materiały zgromadzone podczas ponad dwudziestopięcioletnich badań, a także na postawie obserwacji dotyczących zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce, w sposób szczegółowy opisuje praktyczny plan działania. Plan ten ma na celu określenie najważniejszych wartości organizacji, zakomunikowanie ich pośród związanych z nią ludzi, zestrojenie z bieżącymi praktykami, a także osiągnięcie nowego, wyższego poziomu sukcesu organizacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń. Ludzie, których nie możesz znieść, to te trudne osoby, które albo nie robią tego, czego od nich oczekujesz, albo robią to, czego nie chcesz – i zupełnie nie wiesz, co masz z tym począć. Cóż, od tej chwili nie musisz już być ofiarą! Chociaż nie jesteś w stanie zmienić trudnych ludzi, możesz komunikować się z nimi w taki sposób, że sami się zmienią. Cała sztuka polega na tym, aby wiedzieć, jak do nich dotrzeć, kiedy się źle zachowują. Kirschner i Brinkman pomogą ci wycisnąć pozytywne rezultaty z nawet najbardziej skomplikowanych interakcji, których prawdopodobnie doświadczasz. Ich książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść pomoże ci radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób. Dzięki niej nauczysz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień. Dowiesz się, jak: używać wyrafinowanych technik słuchania, które otworzą ci drzwi do ludzkich umysłów, serc i najgłębszych potrzeb; stosować umiejętności przejmowania kontroli, które zmieniają konflikt we współpracę poprzez redukowanie różnic pomiędzy ludźmi; przekształcać destrukcyjne zachowania Czołgów, Snajperów, Wszystkowiedzących, Malkontentów, Męczenników, Wścibskich i innych trudnych rodzajów ludzkich. Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, czy członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść zapewni ci narzędzia i konkretne strategie postępowania w obliczu tych sytuacji. Dowiesz się dokładnie, co możesz zrobić, aby przestali jęczeć, atakować cię, wybuchać czy łamać obietnice. Ta książka pomoże ci stawić czoło nawet najgorszym typom osobowościowym! *** Dr Rick Kirschner i dr Rick Brinkman są zawodowymi mówcami i trenerami. Jeżdżą po całym świecie, wygłaszając zabawne mowy przewodnie i prowadząc programy treningowe. Ich portfolio klientów obejmuje NASA, AT&T, Hewletta-Packarda, Texaco, Inc. 500 Conference, Young Presidents Organization, U.S. Army i setki innych korporacji, agencji rządowych i stowarzyszeń zawodowych. Są także współautorami wielu programów treningowych, w tym bestsellerowego How to Deal with Difficult People. Ich książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść stała się międzynarodowym bestsellerem i została przetłumaczona na ponad 20 języków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Książka "Kształtuj swój charakter" to połączenie mądrości, humoru, ciekawości i trafnych spostrzeżeń, które przyciąga miliony czytelników do kolumny prowadzonej w „New York Timesie” i do poprzednich bestsellerów Davida Brooksa, wzbogaca nasze życie w zaskakujące i oryginalne sposoby. Łącząc psychologię, politykę, duchowość i elementy autobiograficzne, Brooks dostarcza Czytelnikowi okazję do zastanowienia się nad własnymi priorytetami i podjęcia próby wzbogacenia swojego życia wewnętrznego, którego filarami będzie pokora i głębia moralna. Reagując na kulturę, którą sam nazywa kulturą Dużego Ja, a która podkreśla znaczenie sukcesu zewnętrznego, Brooks rzuca wyzwanie – nam, a także samemu sobie – byśmy zbilansowali „cnoty z życiorysów” – cechy, które pozwalają nam osiągnąć pieniądze, sławę i status – z „cnotami z mów pogrzebowych” – cechami, które stanowią podstawę naszego jestestwa, takimi jak życzliwość, odwaga, uczciwość i wierność, koncentrując się na rodzajach budowanych przez nas relacji. Sięgając do życiorysów jednych z największych na świecie myślicieli i liderów, Brooks analizuje, w jaki sposób poprzez wewnętrzną walkę i poczucie własnych ograniczeń ludzie ci zdołali zbudować tak silny charakter. I tak, aktywistka Frances Perkins zrozumiała konieczność powściągania samej siebie po to, by móc stać się narzędziem służącym większej sprawie. Dwight Eisenhover zbudował swoje życie nie wokół impulsywnego wyrażania własnego „ja”, lecz wokół pełnego namysłu samoograniczania się. Dorothy Day, zagorzała konwertytka i obrończyni ubogich, już jako młoda kobieta nauczyła się słownictwa prostoty i uległości. Pionierzy ruchu na rzecz przestrzegania praw obywatelskich, A. Philip Randolph i Byard Rustin, nauczyli się powściągliwości i samodyscypliny, a także tego, by nie ufać samemu sobie nawet wtedy, gdy stoją na czele szlachetnej krucjaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48015 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W świecie, w którym technologia przejmuje nasze oczy, uszy, ręce i umysł, autorka przypomina nam, jak nie stracić serca. Świat potrzebuje odważnych liderów, którzy nie będą się bali korzystać z empatii, wrażliwości i autentyczności. Ta książka daje liderom praktyczne narzędzia, które pozwolą im uniknąć marnowania czasu na próby nieefektywnego i nieproduktywnego zarządzania zachowaniem własnym i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49487, 48706 (2 egz.)
Książka
W koszyku
„Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi” według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z „Książek biznesowych miesiąca” według dziennika „FinancialTimes”. Jedna z „14 najlepszych książek biznesowych” wg magazynu „Business Insider”. Jedna z „10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę” wg dziennika „Washington Post”.
Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze. Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48876 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Zaufaj swoim silnym stronom, bądź z nich dumny i zacznij je w pełni wykorzystywać!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71214 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Manifest motywacji” to elokwentne, inspirujące, płomienne wezwanie do upominania się o własną, osobistą moc. Światowej sławy trener Brendon Burchard tłumaczy w tej książce, że podstawowym czynnikiem motywującym ludzkość do działania jest dążenie do poszerzania granic wolności osobistej. Wszyscy pragniemy większej swobody – w zakresie dysponowania własnym czasem, w dziedzinie społecznej i finansowej, ale także w sferze duchowej. Burchard przekonuje, że wolność osobistą można osiągnąć tylko poprzez jasne określenie własnych zamiarów i przedstawienie deklaracji niezależności – że musimy odwołać się do własnej wewnętrznej siły i aż do skutku przeciwstawiać się tkwiącym w nas wątpliwościom oraz wszystkim czynnikom zewnętrznym rozpraszającym naszą uwagę. Nawołuje nas do wyzwolenia się od strachu i przejęcia raz na zawsze kontroli nad własnym życiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48019 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy z nas może osiągnąć długoterminowy sukces i się nim cieszyć. Wymaga to tylko odpowiednich nawyków. Dwadzieścia lat temu autor niniejszej książki, Brendon Burchard, rozpoczął obsesyjne poszukiwania odpowiedzi na trzy poniższe pytania: 1. Dlaczego niektórzy ludzie i niektóre zespoły odnoszą sukces szybciej niż inni, a potem utrzymują ten sukces w dłuższym okresie? 2. Dlaczego wśród tych, którym się udało, jedni są na mecie szczęśliwi, a inni udręczeni? 3. Co w ogóle motywuje ludzi do osiągania takich sukcesów? Jakie nawyki, jakie umiejętności i jakie formy wsparcia pomagają im osiągnąć cel w krótszym czasie? Na podstawie rozległych badań pierwotnych oraz dziesięciu lat doświadczenia w pracy światowej klasy trenera ludzi wysoce skutecznych Burchard zdołał sformułować odpowiedzi na te pytania. Okazuje się, że przewagę można zyskać dzięki zaledwie sześciu świadomie praktykowanym nawykom. Pozwalają one osiągnąć długoterminowy sukces i wysoki poziom dobrostanu bez względu na wiek, obraną ścieżkę rozwoju zawodowego, posiadane kompetencje czy cechy osobowości. Aby dołączyć do grona ludzi wysoce skutecznych, musisz dążyć do jasności, wzbudzać energię, wzmacniać poczucie konieczności, podnosić produktywność, zwiększać wpływ i wykazywać się odwagą. Dzięki tym nawykom się wyróżnisz! Bez względu na to, czy twoim celem jest wykonywać więcej zadań, lepiej przewodzić innym, szybciej się uczyć, czy radykalnie zwiększyć poziom odczuwanej radości i pewności siebie, nawyki opisane w tej książce pomogą ci to osiągnąć. Omówienie każdego z nawyków obejmuje przekonujące przykłady, odwołania do najnowszych wniosków naukowych, inspirujące ćwiczenia i codzienne praktyki. Jeśli szukasz planu na lepsze życie, który z jednej strony znajdowałby poparcie w badaniach naukowych, a z drugiej po prostu do ciebie przemawiał, to właśnie trzymasz go w rękach. Co najlepsze, możesz również za darmo ocenić swoje postępy. Dzięki książce zyskasz dostęp do darmowego profesjonalnego narzędzia oceny, do arkuszy planowania oraz filmów szkoleniowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48069 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48236 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju.
Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy. Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48881 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. "Tak!" zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji. Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki "Tak! 60 sekretów nauki perswazji" dowiesz się w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52251 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak pogodzić życie rodzinne z pracą, skupiając się na tym, co ważne? Po godzinach przełącz się na tryb dom i ciesz się szczęśliwym, uważnym rodzicielstwem! Zmęczenie i stres w pracy nie pozwalają ci na pielęgnowanie bliskich relacji z dziećmi? A popołudnia, i tak za krótkie, wypełnione są kolejnymi obowiązkami domowymi? Jeśli tak jak większość współczesnych rodziców pracujesz, doskonale znasz te problemy: ograniczony czas, ograniczona energia, ograniczona cierpliwość i zbyt wiele do zrobienia. Jak temu zaradzić? Anita Cleare, ekspertka z zakresu świadomego rodzicielstwa, w tym rzeczowym i zabawnym poradniku pokazuje krok po kroku, jak przełączać się między życiem zawodowym i prywatnym i być rodzicem obecnym emocjonalnie. Jej cenne rady pomogą zmienić życie całej rodziny, a to dzięki nowemu podejściu, które pozwoli złagodzić konflikty i nawiązać bliższy kontakt z dziećmi, jednocześnie godząc obowiązki rodzica z pracą zawodową. Autorka pokaże ci, jak wychowywać mądrzej w oparciu o trzy kluczowe elementy: jasny obraz, czego potrzebują dzieci, praktyczne narzędzia efektywnego wychowywania oraz strategie dbania o dobre samopoczucie rodziców. Oprócz tego: - zobaczysz, w jaki sposób możesz organizować czas sobie i swojej rodzinie, - nauczysz się rozwijać samodzielność u dzieci, - dowiesz się, dlaczego pozytywna uważność to twoja nowa supermoc, - odkryjesz, jak rozmawiać z dzieckiem, aby chciało cię słuchać, - przekonasz się, że warto od czasu do czasu zająć się wyłącznie sobą, bez wyrzutów sumienia. Rodzicielstwo na etacie łączy psychologię rozwojową, psychologię pozytywną i doświadczenia autorki we wspieraniu rodzin. Książka odnosi się do różnych rodzajów wyzwań wychowawczych, takich jak trudne emocje u dzieci, kłótnie między rodzeństwem, nieposłuszeństwo, planowanie dnia czy czas spędzany przez dzieci przed ekranem. Znajdziesz tu dużo wsparcia i wszystkie narzędzia niezbędne do tego, by zbudować życie rodzinne, do którego będzie chciało się wracać po długim dniu w pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes i zarządzanie)
W książce "Od dobrego do wielkiego" znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Jej autor pokazuje, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73471 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia)
Ludzkość mierzy się z bezprecedensowymi wyzwaniami – od pandemii po populizm, od sztucznej inteligencji po masowe bankructwa firm, od nierówności majątkowych po zmiany klimatu. Autorzy wskazują w niniejszej książce najważniejsze narzędzia, które pozwolą nam odnaleźć właściwą drogę w gąszczu narastających problemów. O skuteczności podjętych przez nas działań – niezależnie od tego, czy na poziomie osobistym, zawodowym, państwa, czy wreszcie całej cywilizacji – decyduje to, co jest w nas: unikalna ludzka zdolność do myślenia kontekstowego. Na czym ona polega? Na tworzeniu modeli mentalnych, które pozwalają nam dostrzegać prawidłowości, przewidywać, jak sprawy będą się toczyć, i rozumieć nowe sytuacje. Ramy, w które ujmiemy dane zagadnienie, przesądzają o tym, jakie decyzje podejmiemy i jakie rezultaty osiągniemy. Zagadnienia takie jak pamięć czy rozumowanie od dawna leżą w centrum zainteresowania naukowców, na uboczu natomiast pozostawały kwestie związane z myśleniem kontekstowym. Kiedy jednak komputery coraz lepiej radzą sobie z wykonywaniem niektórych zadań poznawczych, ramowanie staje się funkcją krytyczną – a tylko ludzie mają taką zdolność. Jeśli chcemy rozwiązywać problemy, które stawia przed nami rzeczywistość, musimy nauczyć się inaczej na nie patrzeć oraz skupiać nasze myśli na ich newralgicznych elementach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49586 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej